• Aanmelden lidmaatschap RKVV Haelen

Is voetballen bij RKVV Haelen iets voor jou? Meld je dan aan via onderstaande link. Hoe gaat het in zijn werk? Lees deze informatie vooraf om te weten hoe aanmelden bij RKVV Haelen is geregeld:

•   Vul de gegevens op het aanmeldformulier in en klik vervolgens op aanmelden onderaan het formulier.

•   Er wordt automatisch een bevestigingsmail gestuurd naar jou en RKVV Haelen. Je bent dan aspirant-lid.

•   Bij een aanmelding van leden onder de 16 is het noodzakelijk dat de ouder/verzorger akkoord gaat met de aanmelding. De ouder/verzorger krijgt een mail waarin de aanmelding bevestigd moet worden.

•   Onze ledenadministratie bepaalt vervolgens in welk team je ingezet wordt en rondt de aanmelding af. Je bent dan bondslid en krijgt van de ledenadministratie bericht in welk team je ingedeeld wordt, wie je leiders zijn en welke trainingstijden daarbij horen.

•   Uiteraard word je hierin begeleid als je voor het eerst naar het veld gaat.

•   Om wedstrijden te kunnen voetballen is verder nodig een pasfoto aan te leveren bij de KNVB voor je spelerspas. Je kunt dit zelf doen in de voetbal.nl app. (Leden zijn zelf verantwoordelijk voor het plaatsen van de pasfoto. Zonder pasfoto zijn leden niet speelgerechtigd.)

Deze app kun je installeren op je tablet of telefoon. Meld je aan met je e-mailadres en stel een wachtwoord in.
    Let op: Ben je jonger dan 16 jaar, dan kun je in de Voetbal.nl app bepaalde persoonlijke gegevens (waaronder de foto) niet zelf wijzigen. Dit kun je bij voorkeur door je ouder/verzorger laten doen. Meer hierover kun je vinden op voetbal.nl of via deze tutorial
    RKVV Haelen adviseert de zichtbaarheid op beperkt in te stellen. Jouw naam zal dan zichtbaar zijn bij de gegevens van jouw team. Stel je in op afgeschermd, zal je naam nergens op de site van de club te zien zijn. De foto van je spelerspas wordt door de club niet gebruikt op de site en in andere publicaties.