• Zaterdagavond is er - tijdens een gezellig samenzijn met de spelers - als bestuur en RKVV Haelen afscheid genomen van trainer Patrick Wolters, die - na 5 seizoenen Haelen - volgend seizoen bij SHH aan de slag gaat. Vanuit het bestuur werd Patrick als aandenken een RKVV Haelen shirt aangeboden en een bijzonder mooi fotoboek met daarin de geschiedenis in beeld gebracht van de afgelopen 5 jaar. Dank aan Peter Boonen voor de samenstelling en dank aan de fotografen Jack, Vic en Hans.
    De spelers toonden hun waardering naar Patrick in woorden maar ook door een mooie foto op canvas aan te bieden en een fotoboek met alle mooie momenten. Ook de supporters lieten hun waardering naar Patrick blijken met een attentie, mooi.

Voor de afscheid nemende H1 spelers was er - vanuit de spelersgroep - voor allemaal een mooie actiefoto.
    Al met al een mooie avond met terechte waardering voor iedereen ! Dank voor de goede organisatie. Patrick had zelf uiteraard het laatste woord en met een mooie speech bedankte hij iedereen met daarbij nog een attentie voor een aantal mensen, waaronder een terechte waardering voor zijn 3 stafleden Jorrit, Leon en Thei.

Er is door Jan Cuijpers - voor het fotoboek - een mooi afscheidsinterview gemaakt met Patrick Wolters, welk hieronder te vinden is in het clubnieuws

Dank aan Jan hiervoor, zeker de moeite waard om te lezen.