• TERUGKOPPELING BIJEENKOMST VERENIGINGEN 22 MAART.  VERVOLGBIJEENKOMST 25 APRIL!

Op woensdag 22 maart zijn 14 verenigingen bij elkaar gekomen. Het doel was elkaar te leren kennen en om te kijken waar we de samenwerking kunnen aangaan om elkaar te versterken.

De bijeenkomst was op initiatief van de voetbalclub georganiseerd. Veel verenigingen en de dorpsraad waren met een vertegenwoordiging aanwezig. De sfeer was positief en er was een drive om er iets van te maken.

Uit het inventarisatierondje bleek dat veel aanwezige verenigingen dezelfde uitdagingen hadden. Er is behoefte aan bijvoorbeeld meer bestuursleden, vrijwilligers en verbetering en verduurzaming van de accommodaties.

Ook werd er al actief nagedacht over samenwerking bij de organisatie van een Supercup en vrijwilligerspool. Zo ver is het nog niet maar de gedachten zijn er en zullen indien gewenst verder uitgewerkt moeten worden.

Door Ruben Vos van de organisatie Negen werd een inspirerende presentatie gegeven met de titel "vernieuwen is winnen"

Ook werd de Open Club Roggel door hem toegelicht.

Op dinsdag 25 april vindt om 20.00 de tweede bijeenkomst plaats op locatie Trefcentrum Aldenghoor. Frank Reijans en Nicole Lamers zijn dan namens de voetbalclub aanwezig.

De heren Ruud van Wijlick en Henny van den Beucken zullen dan de Open Club Roggel verder toelichten. Zij zijn respectievelijk secretaris en voorzitter van de Open Club Roggel.

Verenigingen die niet aanwezig waren op 22 maart 2023 worden benaderd om aan te sluiten bij de bijeenkomst van 25 april.

Samenwerking1

Samenwerking2