• Beste ouders/verzorgers van de jeugdleden van RKVV Haelen,

Vrijdag 14 januari 2022 zijn de regels versoepeld en dat betekent dat er gelukkig weer meer mogelijkheden zijn om te sporten.
    In het kader van de coronaregels gaat RKVV Haelen uit van het protocol KNVB per 15 januari 2022.

Voor ons betekent dat:

1. Alle trainingen en onderlinge wedstrijden  jeugd en senioren weer op ieder tijdstip zijn toegestaan.
    2. De kleedkamers, douches en toiletruimten weer open zijn (vanaf 18 jaar wel een coronatoegangsbewijs verplicht)
    3. Er geen publiek is toegestaan op het sportcomplex. De kinderen in de categorie JO7 t/m JO11 worden bij de toegangspoort door het kader opgehaald en teruggebracht.
    4. De kantine gesloten is en er ook geen afhaalpunt is.
    5. Mondkapjes verplicht zijn bij gebruik binnen faciliteiten op buitensportlocaties, zoals kleedkamers. Dit geldt voor personen vanaf 13 jaar.
    6. Het coronatoegangsbewijs (CTB) voor personen vanaf 18 jaar verplicht is voor:  gebruik binnenvoorzieningen (bijvoorbeeld toilet, kleedkamer) buitensportlocaties.
    7. We samen een verantwoordelijkheid hebben ten aanzien het gestelde onder 5, 6 en de algemene regels veiligheid en hygiëne Corona.
    8. Sporters die klaar zijn met hún sportactiviteiten worden daarna bezoekers en moeten de sportaccommodatie verlaten.

Tot slot:
    Het is nu het derde seizoen dat we ook als vereniging geconfronteerd worden met de coronaregels. Laten we samen de hoop en verwachting hebben dat onze voetbaltoekomst weer beter gaat worden.

Dank in ieder geval voor jullie begrip, steun en bijdragen de afgelopen periode.

Met vriendelijke groet,

Het bestuur RKVV Haelen