• Het seizoen zit erop! Er werd gewonnen en verloren dit seizoen. Het was daarnaast vooral een leuk en gezellig seizoen.
    Een leuk team, leuke wedstrijden en prima trainers! Wat kun je nog meer wensen!
    Veel dank aan de trainers Theo Berben en Jean-Pierre Geukemeijer. Zij hebben bijgetekend en dus wordt het volgend seizoen weer helemaal top! Er is overigens nog plek voor een trainer…
    Dus schroom niet!
     
    Dames einde seizoen 2026