• Terugblik nieuwjaarsreceptie RKVV Haelen

Vrijdag 6 januari heeft de nieuwjaarsreceptie plaatsgevonden. Terugkijkend mag geconcludeerd worden dat er sprake was een gezellige en positieve sfeer.

Door Frank Reijans werd namens het verenigingsbestuur de nieuwjaarstoespraak gehouden. Centraal in de toespraak stond het belang van onze vrijwilligers voor onze vereniging. Vrijwilliger zijn voor onze vereniging is leuk en leerzaam. Samen kunnen we veel werk verzetten waardoor onze vereniging positief naar de toekomst kan kijken. Samenwerking met andere verenigingen of organisaties om de toekomstige ontwikkelingen aan te kunnen was een ander belangrijk element in de toespraak.

De toespraak werd afgesloten met een gezamenlijk applaus voor ons allemaal.

De jubilarissen John Dirx (inmiddels 52 jaar lid), Michel Geelen (40 jaar lid), Joep Houben (25 jaar lid), Rens Boonen (25 jaar lid) en Harry Schreurs (25 jaar lid) werden tijdens de bijeenkomst gehuldigd. Ton Vrenken (50 jaar lid) kon niet aanwezig zijn en werd zaterdag thuis bezocht.

Al deze jubilarissen zijn of waren ook actief vrijwilliger voor onze vereniging. Tijdens de huldiging werden er verschillende anekdotes verteld, een contributieboekje uit de begin jaren '70 getoond en ontvingen de jubilarissen een hartelijk applaus van de aanwezigen.

Er werd ook nog even kort stilgestaan bij de uitreiking van de zilveren verenigingsspeld aan Jos Metsemakers. Jos bedankte iedereen die hem had gefeliciteerd met de uitreiking van de zilveren verenigingsspeld. De waardering wordt door hem enorm op prijsgesteld.
    Nadat Leon Theunissen werd verrast met de uitreiking van de zilveren verenigingsspeld ging de avond vrolijk verder.

Er werden ouderwets hapjes uitgedeeld, drankjes genuttigd, sterke verhalen verteld, discussies gevoerd en herinneringen gedeeld. Top!

Tot slot danken wij onze barmedewerkers Rick en Ingrid voor de uitstekende verzorging van ons allemaal.

NJ2023-1

NJ2023-2