• Uitleg Lucky 10 spel

Hoe werkt het spel ?

Iedere deelnemer kiest 10 (tien) getallen uit de reeks 1 t/m 49. Elke zaterdagavond worden in de Duitse Lotto 6 (zes) getallen getrokken. Heb jij één of meerdere van deze getrokken getallen goed dan worden deze getallen uit de door jou gekozen getallenreeks van 10 weggestreept. Wie het eerste al zijn 10 getallen heeft weggestreept wint de JACKPOT. De Jackpot is per ronde maximaal € 400 per deelnemer.

Wat kost het spel ?

De inleg bedraagt € 1,25 per week waarvan € 0,75 in de Jackpot gaat en € 0,50 ten goede komt aan de vereniging. De inleg wordt per 8 weken (dus € 10) d.m.v. een doorlopende machtiging geïncasseerd.

Hoe kun je meedoen ?

Je kunt meedoen door jouw eigen 10 getallen duidelijk op het inschrijfformulier aan te strepen en jouw gegevens op de doorlopende machtiging in te vullen. Vervolgens kun je dit formulier inleveren in de kantine of bij Bart Heijnen (06-17355667), Thijs Verstappen (06-29308048) of Eugene Theelen (06-14833294). Wekelijks wordt de stand gepubliceerd in de kantine en op de website.

Door jouw deelname maak je kans op een leuke prijs en steun je onze vereniging !